GY.I.K.
Gyakran ismételt kérdések

  1. Élővirággal is foglalkoztok?

- Nem. Sajnos élővirág rendelésére nincs mód.

   2.     Nem tudok dönteni melyik virágdobozt válasszam.

 -  Melyik virágdobozt válasszam? 1. rész: Színek és stílus alapján ebben a rovatban összeállítottam egy kis segítséget.

   3.     Tudok kártyával is fizetni?

 - Sajnos egyelőre nincs rá lehetőség. Csak banki átutalással, illetve Győrben személyes átvétel esetén készpénzzel lehet fizetni.

   4.      Milyen szállítási módok közül választhatok?

  -  Rendelés menete menüpontban leírtam a lehetőségeket.

    5.     Tetszik egy virágdoboz, de kicsit változtatnék rajta. Lehetséges?

  -  Igen, nyugodtan írd le az elképzelésed.

    6.     Láttam egy virágdobozt a kis dobozok közt, de én ugyanazt szeretném közepesben. Lehet? (Ugyanez persze érvényes fordítva is)

-  Természetesen igen. Minden kombinációt nem tudtam feltenni, de nyugodtan írd le, mit szeretnél.  Szinte mindegyik virág elkészíthető bármelyik dobozban. Ha esetleg nem, akkor szólok és kitalálunk valamit. :)

    7.       Munkahelyre lehet kérni a szállítást?

- Igen, sőt, mindenképp olyan címet kell megadni, ha házhozszállítást kérsz, ahol napközben elérhető vagy. Ez esetben jó, ha a cégnév is szerepel a címzésben.

    8.       Hétvégére is lehet szállítást kérni?

- Nem, csak hétköznapra és csak munkanapra. Személyes átvétel esetén előre egyeztetett időpontban viszont igen.

    9.      Miért vegyek selyemvirágot? 

Miért válasszunk örökvirágot? felsoroltam néhány pozitívumot.

   10.     Egyedi dobozt szeretnék, hova írhatok?

 hello@coccinellaviragdoboz.hu  vagy töltsd ki nyugodtan a rendelés fülnél az űrlapot és írd le oda az elképzelésed.