GY.I.K.
Gyakran ismételt kérdések
- Élővirággal is foglalkoztok?
- Nem. Sajnos élővirág rendelésére nincs mód.
2. Nem tudok dönteni melyik virágdobozt válasszam.
- Melyik virágdobozt válasszam? 1. rész: Színek és stílus alapján ebben a rovatban összeállítottam egy kis segítséget.
3. Tudok kártyával is fizetni?
- Sajnos egyelőre nincs rá lehetőség. Csak banki átutalással, illetve Győrben személyes átvétel esetén készpénzzel lehet fizetni.
4. Milyen szállítási módok közül választhatok?
- Rendelés menete menüpontban leírtam a lehetőségeket.
5. Tetszik egy virágdoboz, de kicsit változtatnék rajta. Lehetséges?
- Igen, nyugodtan írd le az elképzelésed.
6. Láttam egy virágdobozt a kis dobozok közt, de én ugyanazt szeretném közepesben. Lehet? (Ugyanez persze érvényes fordítva is)
- Természetesen igen. Minden kombinációt nem tudtam feltenni, de nyugodtan írd le, mit szeretnél. Szinte mindegyik virág elkészíthető bármelyik dobozban. Ha esetleg nem, akkor szólok és kitalálunk valamit. :)
7. Munkahelyre lehet kérni a szállítást?
- Igen, sőt, mindenképp olyan címet kell megadni, ha házhozszállítást kérsz, ahol napközben elérhető vagy. Ez esetben jó, ha a cégnév is szerepel a címzésben.
8. Hétvégére is lehet szállítást kérni?
- Nem, csak hétköznapra és csak munkanapra. Személyes átvétel esetén előre egyeztetett időpontban viszont igen.
9. Miért vegyek selyemvirágot?
Miért válasszunk örökvirágot? felsoroltam néhány pozitívumot.
10. Egyedi dobozt szeretnék, hova írhatok?
hello@coccinellaviragdoboz.hu vagy töltsd ki nyugodtan a rendelés fülnél az űrlapot és írd le oda az elképzelésed.